Monday, February 12, 2007


نگاهم می کند ، همچنان


نادیده می گیرم او را ، با تردید


نادیده می گیرد مرا ، همچنان


وقتی نگاهش می کنم ، با تردید




پی نوشت : به همشاگردی سر زدم ...شعری را آنجا خواندم که در سطر به سطرش اشک ریختم

......

هر خزنده ای
در برهوت نا مفهوم
رهبر شده است
و صداهای متورم
از پشت میکروفون بوی چربی می دهند

.....

پی نوشت : امروز که باز رفته بودم کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران ، از آن بالا بد جوری دلم برای زمین چمن دانشگاه گرفت که چه روزگاری از سر گذرانده است ...انگار یک تاریخ در این یک تکه خاک جمع شده ...یادت نرود قول دادی یک روز در همین زمین چمن باز پیدایم کنی .یادت نرود همراه ... باید همین جا با هم عکس یادگاری بگیریم ...زیر نور خورشید ..بدون هیچ سقفی...یادت نرود که بیایی. روزی که خورشید را هیچ سقفی از ما نخواهد

گرفت ..یادت نرود برگردی دانشگاه تهران روبروی مجسمه فردوسی .زمبن چمن
پی نوشت : دوباره حس می کنم باید پشت پنجره، شمعدانی هایم را ردیف بچینم ..صدای پایش می آید
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

15 Comments:

Anonymous Anonymous said...

درود بر تو هم‌تبار آریا
درود بر تو ای پارسی زاده ‌ی پارسی کیش
درود بر تو ای هم میهن

وبلاگ جذاب شما دوست گرانقدر در لیست پیوند های وبلاگ من قرار گرفت . خرسند می شوم شما نیز« پس از مطالعه نگاه بی حجاب » ، همانند دوستتان خانم نوشین جعفری عزیز وبلاگ من را در لیست پیوندهای وبلاگتان قرار دهید لطفا مرا مطلع فرمایید. این اولین گام برای همکاری های بعدی مشترک و سر آغاز ارتباط دوستانه ما است پیشاپیش از عنایت و توجه شما سپاسگزاری می کنم .

5:01 AM  
Anonymous Anonymous said...

در فصل مهر بود که؛
آهوان تشنه را کشتند؛
تا آیه های عطوفت را
بر پوست هایشان بنویسند؛
نه؟

12:51 PM  
Anonymous Anonymous said...

ای وای بر اسیری کز یاد رفته باشد

3:04 AM  
Anonymous Anonymous said...

هی هی هی زنده باشی خانم وحیدمنش

9:44 AM  
Anonymous Anonymous said...

پروانه جون میرسه روزی که باهم تو زمین چمن شعر آزادی بخونیم می رسه

10:25 PM  
Anonymous Anonymous said...

سلام پروانه ی عزیز
ایرانی نیست اگر کسی برای این شعر همشاگردی متاثر نشود
در مورد تخریب قبر کوروش چیزی برای گفتن ندارم جز یادآوری تظاهراتی که قرار است در 26 بهمن ساعت 12:30 مقابل سازمان میراث فرهنگی واقع در خیابان آزادی، ایران خودرو برگزار شود.
خدا شهبانو فرح را خیر دهد با نامه ای که برا ی یونسکو نوشته است

1:53 AM  
Anonymous Anonymous said...

با سلامی دوباره( به قول فریدون فرح اندوز) ممنونم از لطف و عنایت شمابابت لینک دادن به وبلاگ من

ما فرزندان ایرانیم
کورش بزرگ را باور داریم
این سرزمین نیایی را نگهبانیم
به اهورامزدا سوگند می خوریم
که میهن خود را دوست داریم

4:05 AM  
Anonymous Anonymous said...

My dearest Parvaneh

Happy Valentine day , I dont know if your people celebrate this day or not but in my Czech it has gotten as a comercial day . people just waste money without thinking about other part of world where people live in poverty , war ,and hunger.Just wanted to wish a life full of new things for you and hope that you won against your grave problems . I wish a new view for you , the daughther of sun
Sorry that I wrote here because you seem so busy that never answer my mails..!!!!!

Hugs

Zdenek

8:25 AM  
Anonymous Anonymous said...

سلام پروانه
تردید نکن دوستت دارد..باور کن

1:19 PM  
Anonymous Anonymous said...

درود به پروانه عزيز
مرسي از اينكه به وبلاگ من سرزدي..
من هم از ايمكه من را مورد لطف فرار داديد..كمال تشكر رو دارم..
وهمچنين اماده ام براي همكاري بيشتر با شما در قالب دوستي دو طرفه مان..
هر وقت كه شما تعيين كنيد من امادا ام..
با تشكر .
بنيامين ماشا
benyami.masha@gmail.com

4:42 AM  
Anonymous Anonymous said...

سلام پروانه عزیز.شاید در میان همه خبر تلخ و دلتنگ کننده شنیدن صدای پایش شادی آورترین نوید باشد.شاد باشی عزیز.

7:21 AM  
Anonymous Anonymous said...

ناب بود چون همیشه.مرایاد
ترانه ی شهیار قنبری انداخت
(!یادم هست یادت نیست)
شاد زی

7:25 AM  
Anonymous Anonymous said...

آفرین بر قریحه شاعرانه ات بانو

7:27 AM  
Anonymous Anonymous said...

سلام
چه خبر از مغول ؟
خودت خوب ميدوني تو اين مملكت پادشاهي امثال نادر و رضا بهتر جواب داده نداده ؟

7:51 AM  
Anonymous Anonymous said...

سلام عزیز
حاضر باشی و پایدار مانند خودت
لینک دادم بهت پروانه عزیز

8:17 AM  

Post a Comment

<< Home